gaban.

tajuk merepek, biasalah.

saban hari, aku kuat berfikir secara merepek. bagus. itu lah aku yang dahulu. tetapi, aku tidak boleh lagi berperangai keanak-anakkan. itu perangai yang tidak bagus. tidak bagus. tidak. tetapi, aku sudah dapat apa yang aku telah hilang, itu sudah cukup bagus. tetapi, suatu tempat itu yang membuatkan aku tidak boleh berfikir begitu. cis.

setiap hari, kita duduk, minum, menonton televisyen, dan perkara-perkara lain. apabila diperintah oleh Yang Dipertua Ayahanda ataupun Yang Berbahagia Ibunda untuk melakukan sesuatu, sudah pasti, mulut kita akan terpacul satu perkataan yakni 'ok'. ya. anda mungkin tidak perasan, kerana ianya sudah menjadi habit atau tabiat kita.

hampir semua golongan, bangsa, negara, tahu dan faham maksud perkataan itu.

Ok sebenarnya bermaksud 'all right', 'indeed', baik, dan pelbagai lagi variasi pilihan perkataan untuk menyatakan ianya positif.

___________________________________________________________________

blog ku bosan. ada sebarang idea untuk diberikan untuk menyerikan lagi blog ku?

1 carutan:

Shopping Paradise berkata...

walaupun aq x paham aq yg ank tulis...

tp aq kata... x taw nk kata pa..
no coment..




-seNuN_haNdaLaN-