idea seorang kanak-kanak bangang.

hai kanak-kanak sekalian alam mahupun dunia dan kubur. aku kembali ingin mencoret arang di muka dan blog ini dengan idea ak yang bangang lg bernas kalo dipertimbangkan balik. korang nak tahu, kadang2, idea kanak2 ni, kalau dipertimbangkan balik akan kerasionalan nye, bagus. tp, nak melaksanakannya tu, macam agak terlampau-lampau la plak. contoh eh;

global warming nih menyebabkan paras air laut kian meningkat. ape kata, suruh je kuasa2 besar ni bom jer dasar laut tu dengan bom atom supaya membentuk laut yang lebih dalam. bila dalam, takyah risau lagi pasal paras air laut. paras air laut akan menurun dan akan hidup bahagia di samping keluarga tercinta.

ni yg aku dapat dari seorang kanak2 yg aku kenal dan beliau ingin dirahsiakan namanya sebab beliau takut nanti yahudi cari beliau untuk meliwat dan membuat klon beliau. so, korang tak terpikir ke camni? kita tak payah pikir pasal kesan jangka masa pendek atau panjang, tapi, keberkesanan idea tersebut. can u catch my drift? adios.

3 carutan:

izzy. berkata...

haha pandai kanak2 tersebut.

RibutituindaH berkata...

haha..ksan dri bom itu akn
menyebabkan tsunami..
haha..

MATAHARI berkata...

haha. itu tak bangang. itu cara lain dia berfikir memandang dunia.