apekah yang di atas itu?

adekah kote aku yang sedang membengkak kemerahan jambuan?

adekah ianya sungguh lucah? wow.

konskripirasi.

ya. hari ini, aku telah keluar bersama rakan ku ke bandaraya yang moden sedikit daripada bandar Isketambola.

ape yang aku telah lihat? kehidupan.

setiap orang ade kehidupan. sapekah yang tiada kehidupan? melihat sepasang suami isteri gembira dengan anak yang baru dilahirkan.

sepasang kekasih bawah umur meraba-raba di atas kerusi tidak menghiraukan pandangan mata orang awam yang rakus melihat mereka melampiaskan nafsu serakah jin kazama seperti setahun tidak melancap. wow.


sepasang kekasih dimana betinanya merajuk dengan jantannya kerana beliau enggan membelikan betinanya sebuah handbag yang teramat huduh.


bahagianya mereka. bahagia? =D

anda yang tentukannya.

lagipun, bukannya hal aku pun mahu masuk campur.

alangkah indahnya jika, kita mempunyai banyak duit, rumah besar, dan tiada masalah.

kerana?

jika banyak duit, boleh lah melanggan pelacur sebanyak mana yang mungkin sehingga kote anda patah. wow. best.

jika rumah besar, boleh lah anda meletakkan pelacur2 tersebut didalam rumah anda tersebut. ini memudahkan anda untuk menjolok lubang qubul mereka. =D

jika tiada masalah, tiada masalah lah bodo.


yaaa. aku menaip seperti ini kerana, aku taip sahaja ape yang terlintas di hati kecil ku ini.

awek? aku taknak awek. ak gay. =Dmain2 je ouhh.

the point is, there is no point. merapu sikit entry malam ni. =D

0 carutan: