kerintitititisan.

waktu yang hening lagi genting ini. aku. pening. cukuplah sandiwara mu itu membuatku loya.

ape yang aku merepek? entah. saban hari, aku memikirkan, kenape kita diberi peluang oleh Allah S.W.T untuk hidup di dunia yang fana lagi hina ini? ku tahu, orang mesti menjawab, untuk beribadat kepada Allah S.W.T.

Korang tak terfikir kenape kite perlu beribadat kepada Allah S.W.T?

sesetengah orang akan menjawab, sebagai bekalan di akhirat kelak.

apakah betul kenyataan itu?

mungkin. mungkin betul.

tetapi, mengikut ape yang aku berfikir, kita beribadat terhadap Allah S.W.T adalah untuk menebus kembali dosa yang Nabi Adam A.S telah lakukan iaitu menelan buah kuldi di syurga setelah digoda oleh syaitannirajjim.

maaf, jika kenyataan aku itu salah, itu hanyalah berfikir.

tetapi, setiap apa yang kita fikir, mestilah mempunyai batas. aku ni mlampaui batas daa ni. ahakz.


uhuk2.

kambing cik jamilah sering mengalami senggugut tahap swarovski tahap puncak kelas 2 anggur yang kritikal. cik jamilah kini pening memikirkan nasib anaknya itu.

baru2 ni, ak gi sabah. tp, malas mau cerita. =D

nnti ak cerita yerr =D

1 carutan:

steve-bo berkata...

huii.. dose nabi adam Allah da ampunkan la.. kan die da tobat, kte beramal utk bekalan kte pas mati nnt.. bkn utk sape2~ huhu(skati aku je)