kentut. cirit. ape?

ya. ku dalam dilema. dilema? ape tu?

pada persepsi ku yang agak tinggi, kacak dan macho ini, ialah dilema itu sejenis makhluk yang menjelma dalam pelbagai bentuk masalah. dan, dan, kita perlu menyelesaikan kesemua masalah itu supaya kita tidak berada dalam situasi yang dinamakan DILEMA.

dilema apakah yang dimaksudkan oleh budak sialan ini? daripada tadi bercakap tentang definisi dilema yang direka sendiri olehnya tanpa pengesahan pihak berkuasa.

hm.

anda mesti terfikir, semuda seorang remaja yang semakin tua ini, sudah ada dilema? WOW.

tetapi, dilema yang saya maksudkan ini adalah untuk memilih kekasih hati yang bakal menghuni tempat yang kosong didalam hati ku ini.

sudah ada 3 orang yang bertakhta di hati ku ini. malangnya, ku terpaksa memilih satu. SATU. one. yat (bahasa cina). bahasa tamil ku tidak tahu. tanyalah sahabat ku, che na. beliau lebih memahami bahasa yang penuh dengan tersurat, tersirat, tere-mail, dan pelbagai lagi.


Intan.

ya. itu lah nama insan yang pertama terpaksa ku pilih untuk menjadi teman hidup ku. beliau lebih suka berkomunikasi dengan ku. ya lah. cantik pun cantik. putih lagi. ku tahu, Intan ini peramah sangat2. sampai ku melihatnya, sehingga tergoda hati gatal ku ini. wahh. bestnya kalau ku dapat berbini dengan beliau. cantik, putih, lazat. LAZZZZZAT.


Phatimah 3.

ya. ku tahu nama beliau agak pelik. ke jahanamalah dengan nama peliknya itu, tetapi, badannya. PERGHHHHHH. cantik sial. badannya yang gebu hampir membuatkan air mani ku menggelegak hendak keluar daripada lubang qubul ku. aiseh. tidak berdaya ku hendak bercakap tentang nya. tetapi, beliau ini, adalah yang tercantik di antara adik beradiknya. ku kenal kesemua adik beradiknya. tetapi, ku lebih minat akan dengan yang bongsu ini. ya lah, bongsu dengan bongsu. ahakz2.


Ramlah Cakcak.

ya. lagi sekali, ke jahanamlah nama yang telah dianugerahkan oleh ibu bapa beliau yang kurang tinggi selera mereka untuk memilih nama anak mereka yang cantik, comel lote, dan tahan lasak ini. ya, ku akui, beliau bukanlah seperti perempuan lain, beliau ini tahan lasak. lanyak lah macam mana pun, beliau tidak akan terasa. bukan bermaksud beliau ini bukan perempuan. huhu. beliau ini telah ku kaji, beliau ini gemar akan cabaran2 yang ekstrim hingga ke lutut. yaa. ni lah salah satu ciri2 yang ku cari. hehe. pasti membuatkan ku lemah di atas kamar nanti.

perkahwinan ini akan berlangsung selepas ku selesai peperiksaan SPM.

yaa. walaupun agak tergesa2 ku membuat keputusan, namun, ku tetap melakukannya.

hantaran? aku yang sediakan. duit ku sudah kumpul daripada tabung ayam milik saudara ku yang ku pecahkan. haha. padan muka beliau.

jadi, tuan2 dan puan2 harus membantu ku untuk memilih. T_T

tolong hamba.






P/S: sebenarnya, bukan lah bini yang ku cari. sebenarnya, itu semua kata ganti sahaja.

Intan itu adalah mewakili iPhone.

Phatimah 3 itu adalah PS3(PlayStation 3)

Ramlah Cacak itu adalah RC(Remote Control car)

tolong yaa. =D

1 carutan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha. adoyai. T__T
errr, baek ko pilih Phatimah 3.
bole ko ajak ak maen skali gan dye.
pas ko bantai dye, ak plak yg bantai dye. TooT